Nuffnang

Saturday, July 2, 2011

Last Day Kat Universiti Kebangsaan Malaysia

hari ke-3 (last day) nie paling best! dlm kol 11.00 lebih kot.... ntah spe ntah gi tekan suis yg rosak.... last2... BLACKOUT! arghh! aku tgh tido best2 ade jer dorang nak kacau... ceh! =.=" mule2 kawan aku hisham tolong on kan suis tu balik.... HAHA! YES! BERJAYA! pastu.... mcm *&^(*^&*^*&! BLACKOUT lagi! siot... aku punyer lah penat.... satu badan sakit... kaki aku ntah2 patah sebab main bola smlm... adoi..... tapi dlm kol 12.20 mlm agakanyer... aku tido la sesorang kat dlm bilik... kawan aku ntah gi mane ntah,,,, =.="
jap2! aku lupe ah pastu! hmmm...... okey2 citer die camni.... lepas bgn tido, dlm 5.30 agaknyer aku jejalan sesorang kat dorm... dlm hati teringin nak tgk "bende" tu... hehehe... tapi "bende" tu yg takut nak dtg kat aku! wahahahahah! skang nie aku kat dlm makmal komputer... tgh on9 wat blog... ape2hal nanti aku updated yer..