Nuffnang

Friday, March 22, 2013

SPM Result

HA!!! akhirnya aku dah x digelar sbg budak skolah lagi!!! lega siottttttttttttt......

eh lupe. Assalamualaikum sume!! today post im gonna tell you about my SPM result.. nk tgk?? ha?? nk tgk?? hahaha.. joM!

My PMR dan SPM result. Muke ABC kowt aku nie agaknya.. heheh.. XD



aku bersyukur!!!!! banyak jugak sijil2 yg aku dpt... x sia2 aku byk libatkan diri dlm sume bende.. (k fine x sume!) hehehe..


Dalam kokurikulum aku nie aktif gak.. tapi paling aktif dlm pengakap la... yg len macam.. hmm aku ni e masuk Kelab Seni Persembahan.. kira aktif gak sbb yela kan.. ade menari sume tu.. dah minat aku. hahah XD

Kat bawah ni ade BUKTI aku aktif.. haha.. tapi bile mase plak aku masuk Badminton? aku masuk Olahraga la!!! aduh.. T_T alhamdulillah aku berjaya.. hehhehe..... prestasi aku meningkat since Form 1... yg tu nanti aku update la kot.. huhu



Dan yg seterusnya akademik... banyak kan sijil aku??!! giler ah!


bidang akademik pon aku cemerlang gak.. ni haa buktinya!!!!








 


Yang bawah ni keseluruhannya ttg aku kat skolah.. suatu mase dulu.. ceh! suatu mase dulu baiii.. hahahha XD seriously im in shock mase tgk ni! perghhh terbaekkk ah!!! aku mmg X SANGKA dapat camni... terima kasih pada CIKGU2 SUME!!! sob.. sob... T_T



Selamat tinggal SMK Bandar Tun Hussein Onn 2!!! T_T huwaaa...
Selamat Tinggal bekas Guru kelas.. o hoi Pn Mazura! hehehe.. XD
dan juga cikgu seni aku... Pn Halijah...




Oh ya! lupe nk bgtau.. mesti korang tertanya knp aku tutup I.C. aku.. well adik2 yg dihormati sekalian.... no I.C. nie kalau orang yg x dikenali dapat... macam2 dorang bleh buat tau! mcm...hmm mcm2 lah! arghh!!! #kbaii