Nuffnang

Monday, April 6, 2015

Majlis Persandingan Razlilah & Firdaus #NaniFirdaus050415

Assalamualaikum!

Alhamdulillah selamat sudah majlis persandingan kawan aku dan suami dia sorang ni... Tahniah sangat kepada Raz dan Daus atas perkahwinan korang... Dan maaf sebab aku dengan Saiful lambat SANGAT datang... Masing2 ada hal mustahak pagi tadi, dengan hujan lebat nya tu kiteorang sanggup datang jugak walaupun dah nak habis (memang dah habis kan?). hihihi... Teringat time melepak dengan korang semua. Anyway congratulations and semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat k. Dapat anak banyak2 pastu dapat cicit pastu jadi atuk nenek pastu jadi moyang k? eh.





Aku xtau nak tulis ucapan camner so aku lukiskan pengantin based on gambar dorang.. wah gituwww.. hihihii..